dilluns, 1 de juny del 2015

Sorteig!


Estem molt contents i de molt bon humor, per la primavera?, no!, perquè aviat marxem cap a casa! Per celebrar-ho el mig-guiri i jo hem decidit fer un sorteig molt cuqui amb regalets perfectes per a qualsevol membre de la família; així de contents estem :)
Què sortegem?

1. Carmanyola de Lego:







És maca i pràctica. Nosaltres en tenim una d'igual que portem sempre al parc amb la fruita o l'entrepà. El millor? És perfecta tant per a nens ja que s'obre de forma senzilla, com per a pares/ tiets/ noies/ Fans de Lego.
La nostra:








2. Capseta Lego:






Una mini-capseta per desar, per exemple els anells o arracades, com faig jo amb la meva. També es poden guardar les primeres dents quan cauen als nens. O qualsevol cosa petita: clips, xinxetes, missatges d'amor, floretes, etc.
No és massa útil però és súper-cuqui.
La meva:






3. Clauer Playmobil:


Perquè també hi ha fans d'aquesta marca i perquè és un ninotet entranyable.
Es pot fer servir com a clauer o també penjar-lo porai.




Imatge de tot plegat:





- Com participar?
Heu de deixar una missatge aquí o, els qui no poden entrar, etc,  a les xarxes socials.

- Quan serà el sorteig?
La setmana que ve, a mitjans.

- De qui serà la mà innocent?
Del mig-guiri, com sempre.

- Observacions:
Recordeu que m'agrada premiar també la velocitat i l'originalitat ;)

Espero que us agradin els regalets i molta sort!



*

4 comentaris:

  1. OoooH!! Aquests objectes resumeixen la meva infància d'una manera massa perfecte.
    Qui diu infància diu vida... jo sóc partidària de portar la carmanyola del lego com a tupper a la universitat, feina, reunió de treball, entrevista de feina,... qualsevol ocasió és bona.
    Bé, que vagi molt bé el viatge de tornada cap a casa!!
    Júlia S ( amiga de la Laerke)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Júlia! Gràcies per comentar! Et desitjo molta sort i, per ser la primera, segur q si no et toca tindràs alguna recompensa :)

      Elimina
  2. Holaaaa! Em semblen molt originals els regalets....i vull aprofitar per dir-te que el teu blog és molt interesant, sovint llegeixo les entrades que vas penjant i les fotos que fas, on en la majoria d'ocasions el teu peque és protagonista són molt xules! Bé bon viatge de retorn!!! ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mireia!
      Gràcies per participar i per llegir les històries :)
      Molta sort!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...