dilluns, 27 d’abril del 2015

Alguns llibres


Després de la ressaca de Sant Jordi, avui uns quants llibres que tenim per casa. Alguns els vam portar cap aquí, d'altres els he comprat molt baratets a Ingolstadt. Això em va sorprendre, els llibres infantils no tenen un preu elevat i sempre n'hi ha d'oferta a les llibreries. Suposo que fan igual amb la resta de llibres, però com no llegeixo alemany no m'hi he fixat.

1. Llibres que hem portat. Alguns del que ronden per casa són aquests:

- Les primeres paraules. Li van regalar pel seu 1r aniversari i encara és el seu preferit. Molt variat amb moltes imatges, algunes amb relleu per tocar. Està ben desgastat!







- Quin munt de vehicles! Amb tot de transports, com diu el títol. Li encanta, típic de nens. Juguem a que jo li dic un vehicle i ell el busca.









- La doctora juguetes. Li vaig comprar per veure si deixava de fer el show al metge. També una figureta de la mateixa doctora. No va funcionar, però el llibre li agrada. Ens inventem el que hi passa, mola més que llegir o explicar.








- Dieren. En holandès sobre animalets variats. Són uns dibuixets d'uns nens molts famosos a Holanda; es diuen Jip i Janneke. A mi m'agraden més que a ell, em sembla. Són genials aquest parell!








En tenim bastants més, però aquests són els que més mirem i que han sobreviscut ;)



2. Llibres que he comprat aquí:


- No sé que de Nadal. El vaig comprar per 3 euros i poc per explicar-li el rotllo del Pare Noel, molt celebrat aquí. No li emociona, però quan el veu diu Mira, mama, Papa Noel! Així que l'objectiu s'ha aconseguit.









- L'ós i el koala (traducció lliure i inventada). M'encanta aquest llibre que vaig comprar per 2.99 euros. Té uns dibuixos preciosos de la Petra Brown i una història senzilla. De nou ens inventem què passa i el mig-guiri diu que jo sóc l'ós i ell el koala jugant al parc. Exactament.








- L'ovella Shaun. El petit príncep. Són llibres magnètics, és a dir, tenen personatges i formes que són imants i es poden anar posant aquí i allà. Són els preferits del mig-guiri ja que es pot jugar amb els ninotets, doblegar-los, mossegar-los, trepitjar-los, llençar-los contra el terra i cremar-los si cal que no es trenquen. El millor és el preu: 3,99 euros cadascun.










I per acabar, una mica de catxondeo que hem estat fent avui:





*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...