divendres, 27 de febrer del 2015

Pintar-se les ungles

Avui és la primera vegada que li he pintat les ungles al mig-guiri, 4 concretament. Me les estava pintant jo quan ha dit Mama, jo també vull! Per sort he agafat el color vermell i no un blavós o granatós que diu el guiri que són negres, però no ho són.
Li he dit que només li'n pintaria una, però quan s'ha vist tan fashion me n'ha demanat més, Més mama, més! M'he plantat en quatre, dues d'una mà i dues d'una altra.
El mig-guri ja té prou pinta de nena, he pensat, no li calen més accessoris femenins.
Potser algú el veurà i pensarà què fa aquest nen amb les ungles pintades? Jo penso que els nens, si volen, també poden pintar-se-les, per què no?
Tots els jocs haurien de ser unisex. Prou d'etiquetes.

Així hem quedat:












M'he sortit de la ratlla una mica, i tinc les ungles rosegades, però estem cuquis, oi?


*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...