divendres, 9 de gener del 2015

Tornem a la monotonia

S'han acabat les vacances: dues setmanes i mitja a casa, a Vilanova, al sol, a la platja, amb la família, amb els amics, amb el pernil, amb totes les festes nadalenques, amb tot l'amor.
Però ja estem de nou a Ingolstadt, ara una ciutat de color blanc per les nevades.
Ai, dos dies aquí i ja m'enyoro...
Deixo unes fotos per veure el fort contrast:

- Només arribar a Vilanova, tapetes, cerveseta, jugar a la plaça de la Vila i foto típica amb el tió:

Sóc happy



- Passeig en bici: anem a jugar a la platja. El Sander acaba fotut en un forat ple d'aigua. Cap a casa a canviar tota la roba.

Quin sol!

El port


- Anem al parc a jugar amb sol, massa sol, no estem acostumats i ens molesta als ulls. El mig-guiri s'embruta amb una caca de gos, se la intenta netejar i acaba empastifat pertot arreu! Mentre el netejo com puc, intentant no vomitar de la pudor, se'm caga un ocell al cap. Em rendeixo. Marxem a casa ben emmerdats, per dalt i per baix. Vaig oblidar comprar loteria, llàstima!

M'encanta el gronxador


- Quedo sovint amb la meva befa i compartim jocs i secrets:

Bla, bla, bla bla bla...


- Anem a veure el Retaule de Nadal on un senyor caga Sugus:

Tan atents...


- Més dies de sol, un temps tan fantàstic!

Agafo fulletes


- Fem una festa infantil per Cap d'any amb els amiguets:

Festa!


- Com el sol no s'acaba, jugo a la terrassa amb el papa:

Ens traiem la llengua


- Vam cagar el tió a cals iaios, però com era la primera vegada, primer li vaig donar cops al tio:

Regals!


- Per Reis, emoció màxima abans de tirar la carta:

La carta


- Al matí, el regals:

Més regals!



- I la corona de Rei:

Jugant amb el tito



En tornar, hem trobat aquest panorama:

Això és el que hi ha



La meva cara és un poema:

Fa rasca!



Han estat uns dies fantàstics!
Gràcies a tots els que ens heu acompanyat perquè heu fet encara més càlids aquests dies.
I per acabar, vull dedicar aquesta entrada al petitó que també ens ha fet companyia i que gairebé coneixem (només per 2 dies!). Benvingut! Un petó gegant, Andreu, avui és el teu dia!




*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...