dijous, 15 de gener del 2015

Sacs per dormir útils i originals

L'altre dia vaig demanar un sac per al mig-guiri per dormir que feia temps que tenia mirat. Com el que té ara se li està quedant curt i sovint es llença a terra i em posa dels nervis en veure'l reptar com un cuc, vaig decidir comprar un sac amb potes. Un sac amb poooteeeees? Doncs sí, un sac que té les cames separades per a nens/es que ja no són nadons i així es poden moure millor: són Saco pingüino, de The Penguinbag Company, i té aquesta pinta:





Ens va arribar ahir i el mig-guiri està encantat! Diu: Mira mama, puc caminar, sóc un pingüí cuak, cuak. Em pixo!

Sóc un pingüí!

Mirant com li queda.

Al matí, sofà i sac.


Jo li he agafat la talla més gran (de 4 a 6 anys -100/120 cm-) perquè el bitxet creix massa de pressa. De moment li sobra una mica, millor, així el podrem utilitzar l'hivern que ve també. I he aprofitat ara per comprar-lo ja que estan de rebaixes.
També m'agrada molt que tinguin 2 tipus de gruix per triar, segons el fred (1- 2,5) i molts dissenys preciosos: reina, astronauta, pirata, marieta, cavaller, abella..., per a tots els gustos, vaja. A més, a la botiga on line es poden trobar d'altres accessoris per dormir.
És una idea que van tenir dues mares per no passar fred amb un resultat genial. 


*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...