dijous, 22 de gener del 2015

Ja tens dos anys i mig






Aquest mes, exactament el dia de Reis, vas fer 2 anys i mig i encara no havia escrit res per a felicitar-te.
Només et dedicaré unes línies per dir-te que ets un nen meravellós, sí, un nen, encara que de vegades em diguis, estirat al sofà, Sóc un bebè!
M'encanta quan em crides i em dius Mira mama!, molt il·lusionat perquè has descobert o has après a fer alguna cosa nova.
M'encanten les idees que se t'acudeixen i que em fas saber tan feliç, com ara El Sander ensuma la tele o Posa'm la capa de Superman, mama, vull volar!
M'encanta quan em mires atentament i em dius que tinc cabells de princesa i em cau la bava quan em dius T'estime fort, mama i em menges a petons i abraçades.
M'encanta quan saltes al sofà i al llit i vols que jo t'acompanyi cantant en els salts.
M'encanta quan faig feina a casa i sempre em dediques un Jo ajude a la mama i posem la roba a la rentadora o a l'assecadora, o el sabó al rentaplats.
I sobretot m'encanta i em fa riure infinitament quan fas veure que toques la guitarra elèctrica en sentir alguna cançó rock: ets un crack de l'Air guitar!
Feliços dos anys i 1/2, petit: t'estime fortíssim!



En acció tocant la guitarra :)


*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...