dimecres, 15 d’octubre del 2014

Pèls i mosquits

De tots és sabut que al mig-guiri el cabell li tallo jo.
I per què si hi ha perruqueries molt mones i fashions? Doncs perquè l'última vegada que vam anar-hi va muntar tal sarau que va passar més vergonya la perruquera que nosaltres. 
El bitxo no parava de moure's, cridar i plorar com si  li estiguessin arrencant en lloc de tallant... Ni xupa-xups ni hòsties, el nen va decidir actuar com si l'haguessin posseït! A sobre va sortir amb el cabell ple de trasquilons, tan evidents que la noia va proposar que el portéssim l'endemà per arreglar-li. Demà un altre cop al poltre de tortura?? Impossible! Així vaig tornar a la rutina de tallar-li jo, i li tallo tan cuqui com els hi tallava a les meves nines quan era petita.
Com que a mi tampoc em deixa apropar-me amb unes tisores a la mà, el tema va així:

1. Mig-guiri, vols viciar-te amb la tablet? La resposta és sempre positiva.
2. Agafo unes tisores, les primeres que trobo, de la cuina, de les ungles del peu, dels pèls del nas, de retallar paperets...
3. Em col·loco rere el bitxet i faig veure que flipo amb el Pocoyó o la Peppa Pig dient Oh, Ah, mira, que xulu...!!
4. Començo a tallar i quan em descobreix i diu No toca mama!!, torno al punt 3: Ooooh, Aaaah, miraaaa, quesaixò?, que guapuuu no??!!
5. Acabo la feina, reviso que estigui igualat per davant i per darrere, recullo els pèls que hi ha escampats pertot arreu i admiro la meva obra.

Pot passar perfectament 1h perquè el mig-guiri sempre es mou, es gira i va repetint No toca cada 2 minuts.
L'altre dia tocava de nou perruqueria a cals guiris ja que al nen li creix el cabell tan de pressa com a mi. Primera vegada que li tallo en un altre país i tot va anar igual, excepte al final quan el nen, ple de pèls, va començar a rascar-se i a cridar Mama mosquits!! Vaig caure de cul del riure!!
Entre llàgrimes perquè em moria del riure i els seus crits de Mosquits, Mosquits li vaig treure tota la roba com vaig poder i el vaig netejar bé.
Ara a veure si la propera vegada no oblido posar-li alguna cosa per sobre perquè no tornin els "mosquits".


Abans:

Em mola portar grenyes



El resultat: (sóc una artista jiji)


La mama m'ha tornat a tallar els cabells



*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...