dimecres, 5 de juny del 2013

Sol solet

Per fi ha arribat la calor! De cop, com sempre. Ja podem portar els babys amb màniga curta, fins i tot amb pantalonets curts. També hem de posar-los gorres i crema protectora solar. Jo en vaig comprar una fa temps (quan vam anar a Andorra) perquè el mig-guiri és molt blanquet, com jo, i és importantíssim protegir-los del sol. De moment té les manetes morenes, el primer dia que em vaig adonar pensava que les duia brutes! Però no, és l'efecte de tants passejos rambla amunt, rambla avall..., el sol escalfa tot l'any:

Maneta agitanada

Aprofitant que les farmàcies andorranes són més barates vaig comprar unes quantes cosetes per al petit. Vaig veure un munt de cremes solars per a nens i no sabia quina triar, per tant, li vaig preguntar a la mestressa i em va recomanar aquesta de la marca Mustela perquè segons ella per a nadons és la millor marca, quan els nens ja tenen 2 anys es pot triar qualsevol que totes són bones, va afegir.

Crema potent

Aquesta crema té protecció molt alta, 50+, aquests dies li he posat i s'estén molt bé encara que en aplicar-la sembla que el bitxo quedarà blanc per sempre més; cobreix molt i no embruta, perfecta per a la platja i per a passejar.
Sembla que avui no li'n farà falta, està núvol un altre cop i han caigut 4 gotes. Primavera primaveral esclar.


*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...