diumenge, 2 de juny del 2013

A la perruqueria

Ahir vaig portar al petit lekker ding a la perruqueria per primera vegada. Fins ara li he anat arreglant els cabells jo, com he pogut; li he retallat 6 vegades però li creix molt ràpid, com a mi, i ja necessitava la mà d'una professional. Cal recordar que al bitxet no li ha caigut el cabell de naixement, ja va venir de fàbrica amb una bona meleneta i el tema ha anat augmentant. La veritat és que ja semblava un gitanet; aquí es pot observar l'abans on sembla que diu "quesaixò que tinc al cap mama?? ":



Vam arribar a la perruqueria on ens tallem els cabells el papa i la mama i em van donar les instruccions: te l'asseuràs tu al damunt. Clarament per controlar-lo. Però es va portar molt bé, és un nadó, així que va estar movent el cap i mirant-ho tot, evidentment, però com les perruqueres són uns éssers especials ja saben com tallar els pèls d'un cap en moviment i fer-ho a més perfectament. Jo portava una capa per a protegir-me dels cabellets i el nen una altra molt divertida de gossets que ni es va mirar.
Va ser ràpid i eficaç; tots contents! 
També va ser el primer dia que li posava màniga curta en aquesta primavera tan primaveral que està fent (amb tantes retallades ja començava a pensar que fins i tot ens havien retallat l'estiu), i va quedar així de modern amb un tall fresquet i fashion i la seva samarreta xula de la selecció holandesa:



*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...