divendres, 22 de març del 2013

Primavera i vacances i...

Ja és primavera, ja comencen les vacances de setmana santa i la família mig-guiri marxem a Andorra el cap de setmana, per anar obrint boca.
I comprarem bolquers, tovalloletes, etc, vaja, el típic que es fa a Andorra, passejar i comprar tot allò que és més barat, a més d'aprofitar els darrers dies lliures ja que en tornar m'incorporo a la feina.
Han estat exactament 122 dies de baixa per maternitat, les 16 setmanes de rigor més la compactació. Molta gent diu que és una sort aquesta opció que tenim els funcionaris, però jo m'estaré 1 any, 12 mesos sencers (de desembre passat fins al proper desembre) cobrant un 20% menys de sou per haver triat dedicar-li al meu fill 4 mesos més. És una de les tantes retallades que ha fet el Govern; fins ara existia l'opció sense restar-ne res del salari. Jo he arribat tard... En el meu cas, professora de secundària, representa 400€ menys cada mes, pfffff... Ni una llar d'infants de luxe cobra això al mes, vaja, és que ni la Mary Poppins! Doncs és així des fa ara un any, quan va entrar en vigor.
Però és primavera i tenim uns dies de descans, ja no em queixo més, vaig a aprofitar-los!





*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...