dissabte, 16 de març del 2013

Cremes

Una de les preocupacions quan estem embarassades és: em sortiran estries, estries lletges i horribles?? La resposta és que no se sap fins que la panxa va agafant dimensions considerables, ja que la genètica i la qualitat de la pell és la clau. Primer et diuen que preguntis a la teva mare a veure si li'n van sortir, factor important. Jo li vaig preguntar  a la meva i em va dir, ah no nena, ni amb tu ni amb ton germà i mira que amb ell vaig agafar moltíssim pes doncs només tenia desig d'entrepans, entrepans farcits de tot!, i mira quina pell encara, perfecta.
Em vaig alegrar de l'elasticitat de la pell de ma mare, encara que jo sóc igualeta que mon pare i no em va quedar clar què em passaria...
Al principi no em posava res, la panxa va trigar en presentar-se, que no els pits els quals anaven per lliure i les amigues em comentaven on era la panxa i d'on havien sortit aquells pits. Cap al 5è més vaig fer cas dels consells que em donaven i em vaig posar crema hidratant de les que tenia per casa:



És una crema d'avena molt fluida que s'absorbeix de seguida, perfecta per a gent mandrosa i amb presses com jo.
Després, cap al 6 mesos, vaig comprar una més nutritiva ja que la pell em començava a picar:



És una crema més pastosa que l'anterior, per tant t'has de fregar més, però fa una olor boníssima, m'encantava posar-me-la. 
Però la pell em picava igualment i anava tot el dia aixecant-me els jerseis i rasca que rasca com si tingués polls a la panxa. Li vaig comentar a la ginecòloga i em va dir que era perquè la pell s'estava tibant i que m'havia de posar una crema especial anti-estries. Vaig anar a la farmàcia i em van recomanar aquesta:



Vaig descobrir que les cremes anti-estries són caríssimes. Aquesta venia amb un altre tub de regal de la mateixa quantitat i em vaig estalviar diners, tot i així, crec que em vaig gastar uns 40€ pffff... La vaig començar a utilitzar cada dia, de vegades 2 cops, i em va durar tot l'embaràs, de fet encara en queda en aquest envàs.
La crema és molt pastosa, deixa una capa blanca si no te la refregues bé, però bé bé, i no fa gens de bona olor, en canvi va ser posar-me-la i es va acabar rascar-me la panxa a totes hores, fantàstic; així que la recomano molt, malgrat el preu, la fregamenta i la pudoreta.
Gràcies a la genètica i a les cremes no em va sortir ni una estria, genial, i la panxa va  arribar a ser grandota ja que el mig-guiri va fer 4 k en néixer, ufff!
Aquí una foto de la meva panxa durant els darrers dies:


I sense estries! ;)

*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...