diumenge, 3 de març del 2013

Capseta Nonabox

Aquesta setmana m'ha arribat la capseta Nonabox de febrer, i direu, quesaixò?? És una subscripció on t'envien una capsa amb productes molt útils per a nadons i nens fins a 2 anys. Hi ha diferents modalitats de subscripció (1 mes, 3, 6 o 1 any) i també la pots regalar. 
Jo em vaig apuntar per 3 mesos l'any passat i ara he renovat per 3 mesos més. Hi ha revistes, webs i blocs que ofereixen descomptes del 10, 20 o 30%, està moooolt bé aprofitar-los, com he fet jo.
No coneixia les capses abans, però em sembla molt bona idea comprar-la quan estàs embarassada i no tens ni idea què necessitaràs amb el nadó, així t'envien tot allò que utilitzaràs. A més empre hi ha alguna coseta perquè es cuidin les mamis (protectors labials, cremetes...). Jo he descobert marques molt bones i productes utilíssims com aquests:

Gel per ajudar a respirar millor.
Fresc i molt fàcil d'aplicar.
Biberó de transició a la tassa.
Tinc el negre i al mini-guiri li encanta. 


Pitets de paper. Perfectes quan vas fora.
Conte adequat a l'edat. Li encanta i el té tot rosegat.


A més tot bé en una capsa molt cuqui que pots reutilitzar per desar de tot. 
Com a aspecte menys positiu és que alguna vegada he rebut algun producte que ja tenia, com per exemple un termòmetre digital, encara que al final va bé tenir coses per duplicat per endur-te-les de viatge, per quan les perds o les trenques (com em va passar l'altre dia amb la llimeta de vidre, esclar, de vidre i em va anar directa a terra...) o desapareixen misteriosament ;)
Aquest mes m'ha arribat aquesta capsa:


1. Un porta-xumets de Chicco (l'ou groc de la dreta)
2. Bolquers ecològics Bio Baby, elegits producte de l'any en higiene infantil. Venien 3 i ja no existeixen ;)
3. Crema antiestries Bepanthol (ja no la necessito, la regalaré a algú)
4. Pitet de Pasito a pasito
5. Muselina Aden+Anais
6. Xumet anatòmic 100% de cautxú
7. Gel íntim Melagyn Junior
8. 1 euro per a donar al projecte que vulguis (des del web)

Aquest són els productes que més m'han agradat:


- El pitet perquè és gran, suau (de tovallola, com es pot observar) i molt bonic. A més, sempre fan falta pitets, com es taquen els nens menjant!!
- La muselina perquè ja en tenia una de la mateixa marca que em va regalar la Vero, amb unes girafes molt gracioses. Ara ja en tinc 2 i les utilitzaré molt, segur. A més, són de cotó 100% i quan més les rentes més suaus estan.
- El xumet perquè justament faig el post sobre els xumets i m'arriba aquest que no tenia ni havia provat.

Fins aquí l'entrada d'avui. 

*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...