dissabte, 2 de febrer del 2013

Abans i ara

La maternitat et canvi la vida, segurament molt, possiblement moltíssim, depèn de l'estil, del ritme que portaves abans. A mi m'ha canviat una barbaritat. 
- S'ha acabat anar al karaoke a desfogar-nos cridant uns temes:



- S'ha acabat molestar els dicheis demanant si té algun temilla de la Piquer, doña Concha:



- Ja no puc beure a morro i a quatre mans una cerveseta a les tantes de la nit:



- S'ha acabat ballar damunt les barres quan celebrem aniversaris i estem d'allò més animats:



- Ja no puc omplir la nit de purpurina, ni de confeti:



Algunes de les coses que feia abans i que faig ara es poden resumir en:

+ Abans els amics em demanaven que els recomanés un llibre per llegir; ara no sé ni que és llegir un llibre.
+ Abans em preguntaven què tal la darrera peli de tal i qual; ara em diuen si al nen li agrada el Baby Einstein, que els enganxa tant.
+ Abans me n'anava de concerts i festivals; ara millor que m'apunti a cursos de massatges per a nadons i cursets de piscina perquè el mig guiri s'acostumi a l'aigua.
+ Abans em deien, per exemple, que portava una faldilla molt xula, que d'on era; ara vaig a mirar les rebaixes del Zara Kids.
+ Abans em comentaven el pentinat cuqui que m'havien fet a la pelu; ara vaig despentida, destenyida i grenyuda.
+ Abans recomanava restaurants amb sopars exquisits; ara menjo ràpid, fred i amb múltiples pauses.

Segurament canviaran moltes més coses a mida que passin els mesos, però ara no em preocupo, ara vaig a prendre'm una copa de vi, com feia abans, per començar a celebrar que demà és el meu aniversari.


*

2 comentaris:

  1. Potser la solució està en no pensar tant en les coses que fèies abans i pensar més en la de coses que et queden per fer, amb les quals segur que t'ho passaràs pipa. Per molts anys!! :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!! Jo penso en els canvis, tot es pot fer sempre, amb mesura. Amb la maternitat canvia tot, sobretot les prioritats. Això no és ni millor ni pitjor sinó diferent. Una etapa més de la vida, segurament la més important :)
      Petó!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...