dissabte, 1 de desembre del 2012

Converses

De vegades la gent no recorda que tens una criatura i acabes tenint una conversa com aquesta:

- Ei, has llegit 50 sombras de Grey?
- Eing?? Que si he... Doncs mira...
+ 50 ombres però negres és el que últimament m'està sortint sota els ulls
+ 50 hores seguides és el que em tiraria dormint
+ 50 vegades són les que m'he aixecat aquesta nit a fer dormir al mig-guiri
+ 50 cafès són els que m'he de prendre cada dia per aguantar-me desperta
+ 50 euros em gastaria en un massatge d'esquena perquè la tinc cruixida
+ 50 taques de llet-mocs-baves que porto repartides pels pantalons
+ 50 renecs per minut que se m'escapen quan el mig-guiri plora de matinada perquè sí
+ 50 països que visitaria
+ 50 còctels que em beuria
+ 50 lleganyes que em trec, que dic, que m'arranco cada matí
+ 50 euros que pagaria perquè s'emportessin unes hores al mig-guiri i així poder relaxar-me i dormir
+ 50 cullerades de menjar que em foto de cop per acabar a temps i estar pel nen
+ 50 hores seguides que em passaria al sofà fent la marmota amb una manta i una peli dolenta
+ 50 llibres que em llegiria, però ja no puc. 
* Fi de la conversa-monòleg.
Llegir és una de les coses que feia abans que més trobo a faltar. I no ja llegir un llibre sencer, sinó 50 pàgines seguides, o 50 línies... Impossible, el petit mig-guiri em reclama constantment. No tinc temps ni per llegir el que estic escrivint ara a tota velocitat, abans que la criatura es desperti.
Però, com diuen, quan li veus la careta se't passa tot (o no).




*



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...