dilluns, 26 de novembre del 2012

Canvis

Aquest cap de setmana hi ha hagut novetats. No, no he endreçat l'armari amb la roba d'hivern ben posadeta i la d'estiu amagada, encara ho tinc tot barrejat. Però hem canviat al petit lekker ding a la seva habitació, ja no hi cabia bé al mini-bressol. Li hem posat tot molt cuqui però sembla que no li agrada gaire perquè s'ha despertat les 2 nits com a 4369587,192 vegades... Brrrrr tinc una cara de son que espanta...
Però el canvi més divertit és que el nen s'ha posat a parlar en un estrany idioma... L'he pogut gravar amb el mòbil i l'he enviat a les seves amiguetes d'edat a veure si s'entenen entre ells. Si aquesta tàctica no dóna fruit l'hauré d'ensenyar a un traductor professional perquè des que ha començat a fer la cotorra és un no parar. Ma mare m'ha dit, Nena, aquest serà un xerraire com tu. Serà una floreta el comentari? El seu pare i jo el mirem, jo li pregunto si és holandès, ell em mira amb cara de pfff això deu ser català del sud, i així hem passat el cap de setmana. Necessito una migdiada llaaaaaaarga....






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...