diumenge, 11 de novembre del 2012

Body-tanga

Tothom sap que els nadons creixen molt ràpid i que la robeta se'ls queda petita i novíssima de seguida. Per això durant l'embaràs un dels consells que et donen és "nena, no compris massa roba, no val la pena, la gent te'n regalarà molta i a sobre només li podràs posar 4 dies". Jo ho escoltava, com tots els mileeeers de consells que et diuen i després feia el que em donava la gana. Perquè la roba de nadons és tan mona que és impossible no mirar-la i comprar-ne.
Jo vaig comprar alguns bodys durant les rebaixes, qualssevol rebaixes. I com el petit lekker ding va néixer amb 4 kilos, alguns ni li he pogut posar, no li entraven, pffff. D'altres els ha lluit 1-2 vegades..., com creix el tio! A la velocitat de la llum!
Però el que vaig descobrir un dia és que alguns bodys fantàstics havien canviat de forma... Estava jo vestint al S amb aquell body-súper-cuqui-que-m'encanta-tant quan m'adono que els crecs no arriben... Ai, que es deu haver quedat arrugat per aquí dalt... Doncs no, ni tampoc s'ha encongit. L'estiro al màxim, el cordo com puc amb la llengua fora, es queda tot tibat però preciosíssim i descobreixo que se li veu una mica el paquet. No passa res, és estiu, anirà més fresquet. Surto a passejar i el body cada cop se li posa més endins. Oh, no, sembla un body-taaaanga!! Ups, crec que hauria d'anar renovant-li el vestuari...
Des de llavors he après a mirar i a mesurar abans de vestir a la criatura ja que no és sexy un nenet amb mig cul a fora. Ai, quantes coses que no sé encara...
Aquí una foto d'uns quants bodys que m'agraden molt però que ja s'estan transformant en body-tanga, caldrà jubilar-los aviat...:




I, és clar, el nen de vegades em fa saber que els pantalons li van curts, "mira mama com em creixen les cames":



Quina ruïna la roba!

*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...