dimarts, 30 d’octubre del 2012

Tovalloletes

Les tovalloletes humides serveixen per a tot. Primer pensava que la seva funció era netejar el culet del bitxet ja que per a les baves i/o vomitadetes de llet feia servir gasetes estèrils i també algunes de roba molt mones.
Però ara tinc totes aquestes:



I n'he tingut d'altres, de marques blanques de diferents súpers (són barates i per netejar caquetes ja estan bé), per exemple. Moltes. Pertot arreu.
Quan tens uns nadó et recomanen que, al començament, ho compris tot "sensitive", és a dir, tot per a la pell sensible i delicada per evitar irritacions. I compres bolquers i tovalloletes súper sensitives i cares. Però valen la pena perquè són grans, gruixudes, de teixit (no de paper) i amb crema, que està molt bé ja que a l'hospital em van dir que no posés crema especial per al culet fins que tingués 6 setmanes (sí, un altre cop la restricció de les 6 setmanes) doncs ressecaven molt la pell (i això no és gens sensitive), que millor li posés body milk o res. Així ho vaig fer.
A poc a poc el bitxet va creixent i va deixant baves i regalets a la roba, al terra, al sofà, al braç, a la cuixa, a les visites... I et tornes boja buscant una gasa que estava per aquí o per allà. És en aquest moment quan te n'adones que necessites alguna cosa humida que tregui la taca ràpidament. Tovalloletes. N'hi ha moltíssimes, totes fan bona olor i netegen correctament. Reconec que vaig comprar les del paquet verd perquè es diuen Tragoncete i en el nom vaig veure el meu S. Ains...

Recomanació: mireu la quantitat d'unitats que vénen (54, 70, 80...) i compareu preus, i sobretot porteu sempre a la bossa un paquetet d'aquests perquè fora de casa es disparen els rots, salives, mocs i d'altres regalets.

*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...